vineri, 12 iunie 2015

Radu si Simona MPFM, cuplu in casa Mireasa pentru fiul meu

Radu si Simona MPFM se pare ca se plac. Desi Radu MPFM tocmai ce a iesit dintr-o relatie pe care a avut-o in casa Mireasa pentru fiul meu, se pare ca a avut timp sa se apropie de Simona.

radu si simona mpfm

Radu a sustinut ca o place pe Simona, dar e convins ca nu ar putea fi impreuna cu ea din cauza relatiei pe care a avut-o cu Andrada.
Radu MPFM: „Si mie imi place Simona, dar aici nu as putea avea alta relatie pentru ca am avut o relatie cu Andrada”.
Aceasta a fost declaratia lui Radu, intr-o discutie avuta cu baietii din casa Mireasa pentru fiul meu.
Parerile din randul telespectatorilor emisiunii Mireasa pentru fiul meu sunt impartite, unii au ales deja sa il critice pe Radu MPFM pentru declaratiile facute.
„Stiam ca Radu nu o iubeste pe Andrada, a asteptat momentul asta de foarte mult timp”, a spus o telespectatoare Mireasa pentru fiul meu pe Facebook.
„Radu si Simona MPFM, va sustin!”, a replicat alta telespectatoare MPFM.

Sursa: www.alinstoica.ro

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu